Kiss Mariann

Marketing példatár

aula kiadó  | 1999  | papír / puha kötés  |  365 oldal

Libri Antikvárium
Mitől lesz valaki jó marketinges szakember? A piachoz való alkalmazkodáshoz biztos szakmai tudás és ötletgazdag, alkotó fantázia szükséges. Marketing-kreativitást, piacérzékenységet nehéz, csaknem lehetetlen tapasztalat nélkül elsajátítani. Viszont taníthatók és megtanulhatók a gyakorlati marketinges tevékenység alapismeretei. Ehhez nyújt segítséget az Aula kiadó gondozásában megjelenő Marketing Példatár. Megtalálhatók benne a marketing-menedzsmentben leggyakrabban alkalmazott eljárások, vizsgálati módszerek és felméréstípusok. Kidolgozott feladatokon keresztül mutatja meg, hogyan kell észlelési térképet, portfólió-mátrixot készíteni, mire használható a fedezetszámítás, milyen szempontok alapján döntünk egy bolt helyszínéről, melyek a keresletelemzés vagy a fogyasztói attitűdszámítás módszerei. A szolgáltatásmarketing növekvő súlyát tükrözik a yield-menedzsmenttel és a sorok tervezésével kapcsolatos példák. Jártasságot szerezhetünk a média tervezési mutatók rendszerezésében, s a reklámtevékenység értékelésében is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 390 Ft

A termék megvásárlásával

339 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
A 15. oldal meglazult.
Kiadó aula kiadó
Kiadás éve1999
Oldalak száma:365
Súly699 gr
ISBN2310019070153
ÁrukódSL#2112635015
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 3 390 Ft

A termék megvásárlásával

339 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Pásztohy Panka: Pitypang és a mézeskalácsPásztohy Panka: Pitypang és a mézeskalács