Marketing for Hospitality and Tourism

prentice hall  | 1996  | cérnafűzött, keménytáblás  |  704 oldal

Libri Antikvárium
Marketing for Hospitality and Tourism, 6e is the definitive source for hospitality marketing courses. Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the most frequent adoption for the course. Developed with extensive student and professor reviews, this edition includes new coverage of social media, discussion of current industry trends, and hands-on application assignments.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 190 Ft

A termék megvásárlásával

219 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó prentice hall
Kiadás éve1996
Oldalak száma:704
Súly1200 gr
ISBN2310013383907
ÁrukódSL#2112040787
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 2 190 Ft

A termék megvásárlásával

219 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Ken Follett: StonehengeKen Follett: Stonehenge