Marketing és üzleti kommunikáció - Számítástechnikai ismeretek

perfekt  | papír / puha kötés  |  175 oldal

Libri Antikvárium
A biztosítási ügyintéző és a biztosításközvetítő OKJ-s szakképzés teljes tananyagát tartalmazó sorozat harmadik kötete. A marketing alapfogalmainak tisztázása után a szolgáltatások sajátosságait mutatja be, külön kiemelve a biztosítási szolgáltatások jellemzőit. Tárgyalja a marketing szerepét a biztosításban, kitérve a díjpolitika, a személyes eladás és az eladásmenedzsment témaköreire is. Végigvezeti az olvasót a lehetséges üzleti és marketingstratégiák során, majd a kommunikáció és a biztosítás kapcsolódási pontjait veszi számba: kommunikációs modelleket vázol fel, leírja a személyes emberi kommunikáció folyamatát, továbbá a benyomáskeltés valamint az aktív figyelés és kérdezés jelentőségét taglalja. Végezetül lépésről lépésre összefoglalja az eladási folyamatot.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 100 Ft

A termék megvásárlásával

110 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó perfekt
Oldalak száma:175
Súly150 gr
ISBN2310003506156
ÁrukódSL#2109567712
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 100 Ft

A termék megvásárlásával

110 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Kriminálisan jó válogatásKriminálisan jó válogatás