Marketing és üzleti kommunikáció - Számítástechnikai ismeretek

perfekt  | 2005  | papír / puha kötés  |  178 oldal

Libri Antikvárium
A biztosítási ügyintéző és a biztosításközvetítő OKJ-s szakképzés teljes tananyagát tartalmazó sorozat harmadik kötete. A marketing alapfogalmainak tisztázása után a szolgáltatások sajátosságait mutatja be, külön kiemelve a biztosítási szolgáltatások jellemzőit. Tárgyalja a marketing szerepét a biztosításban, kitérve a díjpolitika, a személyes eladás és az eladásmenedzsment témaköreire is. Végigvezeti az olvasót a lehetséges üzleti és marketingstratégiák során, majd a kommunikáció és a biztosítás kapcsolódási pontjait veszi számba: kommunikációs modelleket vázol fel, leírja a személyes emberi kommunikáció folyamatát, továbbá a benyomáskeltés valamint az aktív figyelés és kérdezés jelentőségét taglalja. Végezetül lépésről lépésre összefoglalja az eladási folyamatot.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó perfekt
Kiadás éve2005
Oldalak száma:178
Súly250 gr
ISBN0489004733488
ÁrukódSL#2106035004
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Popper Péter: Várj, amíg eljön az órádPopper Péter: Várj, amíg eljön az órád