Marketing alapok - gyakorló feladatokkal

saldo  | 2009  | puhatáblás, ragasztókötött  |  410 oldal

Libri Antikvárium
A marketing elméleti és gyakorlati ismerete ma már minden gazdasági folyamatban elengedhetetlen, felsőfokú gazdasági képzésben pedig alapkövetelmény. A kiadvány a Károly Róbert Főiskola és a Saldo Kiadó gondozásában megjelenő Bolognai könyvsorozat tagja. Felépítése hűen követi a szerzők szándékát: a gyakorlatban hasznosítható, a piaci igényeknek megfelelő ismereteket nyújtson. A kiadvány célja, hogy megismertesse az olvasót a marketingkörnyezetben zajló folyamatokkal, a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel,a különböző piaci formákkal, piactípusok sajátosságaival, a fogyasztói és szervezeti piac jellegzetességeivel, azonosságaival és különbözőségével. A kötet lépésről lépésre avatja be az olvasót a stratégiai marketing lényegébe, a piaci szegmentumokat megcélzó marketing magatartással. Az elsősorban oktatási célokra írott mű stílusa gördülékeny, közérthető, egy-egy tanulási egység a kulcsfogalmakkal, ellenőrző kérdésekkel és feladatokkal zárul.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 25 000 Ft

A termék megvásárlásával

2 500 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
borító belsején és lapélen kis folt
Kiadó saldo
Kiadás éve2009
Oldalak száma:410
Súly680 gr
ISBN2310007563247
ÁrukódSL#2111167744
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 25 000 Ft

A termék megvásárlásával

2 500 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Popper Péter: Várj, amíg eljön az órádPopper Péter: Várj, amíg eljön az órád