Marketing Principles & Practice - Second Edition (Pitman Publishing)

pitman publishing  | 1995  | karton  |  420 oldal

Libri Antikvárium
About the Author DENNIS ADCOCK Coventry Business School RAY BRADFIELD Southampton Institute of Higher Education AL HALBORG Coventry Business School CAROLINE ROSS Warwick Manufacturing Group --This text refers to an out of print or unavailable edition of this title. Building on the enormous success of previous editions, this best-selling text has been updated and revised, and continues to provide an up-to-date and student-friendly introduction to marketing. Marketing principles are explained in the context of organisations, business management practice and the changing business environment. Examples and short case studies are used to bring the subject to life, emphasising the practical aspects of the subject as well as the concepts --This text refers to an out of print or unavailable edition of this title.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 990 Ft

A termék megvásárlásával

599 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Hátsó borítón kereszttörés
Kiadó pitman publishing
Kiadás éve1995
Oldalak száma:420
Súly1799 gr
ISBN0739000573633
ÁrukódSL#2107697067
Kötéskarton

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 990 Ft

A termék megvásárlásával

599 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat