Marketing: Business Management English

longman  | 1999  | papír / puha kötés  |  185 oldal

Libri Antikvárium
Aimed at students of business management and also at practising managers, this series covers the five main areas of - marketing, finance, personnel, production and operations, and language reference. Each of the four management books is based around those areas essential for learners who need to develop their knowledge of management principles and practices, together with business communication skills. All the management books draw on mainstream management texts used for teaching and on course throughout the world. The book covers: the role of marketing; analysis of market opportunities; buyer behaviour and market segmentation; product development and management; pricing; placing; promotion; and international marketing.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 790 Ft

A termék megvásárlásával

279 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - gyűrődésekkel
Kiadó longman
Kiadás éve1999
Oldalak száma:185
Súly200 gr
ISBN2399965211940
ÁrukódSL#2109994744
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 790 Ft

A termék megvásárlásával

279 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Dr. Csernus Imre: A magyarDr. Csernus Imre: A magyar