Magyar Superbrands 2015

magánkiadás  | 2015  | kemény kötés  |  78 oldal

Libri Antikvárium
KÖSZÖNTŐ A Superbrands több mint tíz éve van jelen Magyaror- szágon, és díjazza a cégek márkaépítési teljesítményét. A díjazottak jelentős része nem változik egyik évről a másikra, de minden évben vannak olyanok, akik kikerülnek e körből, mert már nem méltók a díjra vagy csak lemaradnak, mert mások megelőzték őket. Egy márka értékének meghatározása nem egzakt tudomány, még akkor sem, ha pénzügyi módszerek- kel mérjük az újra-előállítási értéket vagy a célzott marketingköltéseket. Már csak ezért is jöttek létre a világban a márkadíjazási rendszerek, ahol tapasztalt zsűritagok szavaznak a díjazottakról. Természetesen a döntés-előkészítés során érdemes figyelembe venni a fogyasztók véleményét, így ma már Magyarországon is segíti a döntéshozókat egy márkaismertség- és -kedveltségkutatás, és a jövőben egy pénzügyi kocká- zatszűrés is. Ahhoz, hogy az egyre szigorúbb elvárá- soknak a márkák megfeleljenek, még több munkára, kreativitásra és kitartásra lesz szükség. A következő oldalakon olyan vállalatokat mutatunk be, ahol időben felismerték, hogy nem elég csak jó terméket előállítani, ennél sokkal több kell a piaci sikerhez. Lapozgatás közben érdemes az ismertség, kedveltség, a márkastratégia mellett szokásos hazai értékeink és attitűdjeink tükrében is végiggondolni, mi tette ezeket a márkákat sikeressé. Ebben segítenek azok a cikkek is, amelyek korunk kihívásaiból szemezget- nek - az üzleti sikerességtől az online marketing aktuá- lis trendjén át a megosztásra épülő új üzleti modellekig. A márkaérték szellemi termék, olyan nem mate- riális tétel a cég vagyonában, amiről kevés a biztos tudásunk. A startup cégek korában ma már sok, talán túl sok olyan hírt hallunk, hogy egy néhány milliós kft. üzletrésze hirtelen százmilliókért cserél gazdát. Mintha a semmiből jönne az eredmény, pedig az ötlet és a megvalósítás - a szerencse mellett - ko- moly szellemi teljesítmény eredménye. Már csak emiatt is azt gondolom: a kreativitás fejlesztése s az oktatás Magyarország jövőbeli sikerének az egyik, ha nem a legfontosabb záloga. E nélkül nincs hosszú távú növekedés, hiszen annak egyéb forrásaiban nem bővelkedünk. A Superbrands minden évben felvállal egy fontos társadalmi ügyet. Idén egy olyan általános iskola mellé állt, amely hátrányos helyzetű gyerekeken pró- bál segíteni új, kreativitást fejlesztő módszerekkel. Ráadásul mérhetően sikeresen. Pedagógusaik több munkát vállalnak az amúgy is nehéz környezetben, miközben nemrég egy nap még azzal is szembesül- niük kellett, hogy a munkájukat segítő eszközöket, a számítógépeket ellopták. Támogatásunk bár csak kis rész az egészben, de - reményeink szerint - hozzá- tesz valamit ahhoz, hogy a magyar szellemi munka nagyobb értéket teremtsen a jövőben. László Géza a Superbrands Magyarország igazgatója
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 650 Ft

A termék megvásárlásával

465 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó magánkiadás
Kiadás éve2015
Oldalak száma:78
Súly300 gr
ISBN2399964847676
ÁrukódSL#2110364885
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 650 Ft

A termék megvásárlásával

465 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Popper Péter: Várj, amíg eljön az órádPopper Péter: Várj, amíg eljön az órád