Logótár - 2000 válogatott logó nemzetközileg elismert tervezőktől

scolar kiadó  | 2006  | papír / puha kötés  |  356 oldal

Libri Antikvárium
A logót egy cég arculatának egyik legfontosabb elemeként tartják számon, épp ezért nem meglepő, hogy munkájuk során a tervezők folyamatosan új ötleteket keresnek. Ez a zsebkönyv formátumú kiadás az amerikai Rockport Kiadó LogoLounge című könyveinek tartalmát sűríti össze egy kötetbe. A kézikönyv a hosszas leírásokat mellőzve, kizárólag a logók bemutatására koncentrál, jól forgatható hasznos ötletforrás minden, logótervezés iránt érdeklődő grafikus számára.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 7 990 Ft

A termék megvásárlásával

799 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Enyhén foltos borító; Borító elején enyhe gyűrődés;
Kiadó scolar kiadó
Kiadás éve2006
Oldalak száma:356
Súly500 gr
ISBN0939000213540
ÁrukódSL#2107866765
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 7 990 Ft

A termék megvásárlásával

799 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power