Játékok számítógéppel (2. kiadás)

műszaki könyvkiadó  | 1985  | papír / puha kötés  |  284 oldal

Libri Antikvárium
Ismertető: Tartalom Előszó 9 Bevezetés 11 A játékok csoportosítása 13 A számítógépes játékok eszközei 18 Számítógép-terminálok 18 Személyi számítógépek 20 Céleszközök 22 Tanácsok a könyv olvasásához, használatához 23 A programokról 24 Logikai és táblás játékok 26 Logikai játékok 26 Minimax és alfa-béta eljárás - tik-tak-to 26 Feladatredukálás - Hanoi tornyai 33 Fokozatos megközelítés - mastermind 36 Definit játékok - nim, batnum, harapás 38 Táblás játékok 42 Elfogó játékok - halma 43 Területszerző játékok - go, gomoko 44 Akadályozó játékok - dáma, hatgyalog 49 Szám- és szerencsejátékok 53 Játék a számokkal 53 A 15-ös fejtörő 54 Bűvös négyzetek 62 Naptár 70 Számsorrend 71 Véletlenen alapuló játékok 71 Snóbli 73 Rulett 74 Lóverseny 76 Kártyajátékok 77 Kártyakeverés 78 Kártyacsata 79 Huszonegyes 80 Póker 82 Bridzs 86 Természeti és technikai jelenségeket szimuláló játékok 90 A számítógépes szimulációról általában 90 Mozgást utánzó játékok 92 Rakéták, hajók, űrhajók 93 Csillagutazás - star-trek 98 Biológiai folyamatok szimulációja 99 Sztochasztikus játékok 99 Populációjátékok 103 Életjáték 107 Társadalmi jelenségeket szimuláló játékok 114 Gazdasági játékok 114 Vállalati játékok 116 Oktatójátékok 118 Történelmi játékok 119 Helyzetjátékok 121 Miből, hogyan készíthetünk számítógépes játékot? 124 Awari 124 Nyelvi játékok 131 Beszámolókészítés 132 Versírás 134 Szóradar 135 Zenegenerális 136 Szindbád, részeg-golf és egyebek 139 A számítógépes grafika 143 Grafikus játékok 147 Számítógépes művészet és animáció 153 A játékok királynője: a sakk 158 A sakktábla gépi ábrázolása 161 Postaláda típusú reprezentáció 161 Bittérkép vagy bittábla 162 A lépéskiválasztás módszerei 164 Statikus értékelés 164 A sakkjátékfa és alkalmazása 166 Nyugalmi állapot 169 Plauzibilislépés-generátorok 170 A horizonthatás 172 A megnyitás és végjáték 174 A megnyitás 174 A végjáték 177 Mikrosakk 177 Függelék 183 Tik-tak-to 184 Hanoi tornyai 186 Mastermind 189 Nim 189 Batnum 197 Harapás 199 Gomoko 201 Dáma 202 Bűvös négyzet 1. 204 Bűvös négyzet 2. 205 Naptár 206 Rulett 207 Lóverseny 210 Kárgyacsata 213 Huszonegyes 214 Póker 220 Bűvösnéyzetjáték 228 Fordíts 229 Lunar 231 Holdkomp 231 Céllövés 235 Nyúl-fóka 236 Volterra 236 Marhák 237 Életjáték 240 Harc az életért 241 Jégkorong 247 Awari 247 Beszámoló 251 Bersírás 254 Sóradar 257 Részeg-golf 261 Labirintus 263 Bogár 266 Nyuszi 271 Mikrosakk lépésgeneráló rutin 272 Irodalomjegyzék 276 - További ismertető: "Belelapozás".
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 390 Ft

A termék megvásárlásával

139 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve1985
Oldalak száma:284
Súly219 gr
ISBN0919000014118
ÁrukódSL#2107093292
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 390 Ft

A termék megvásárlásával

139 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Barbara - Az esélyNáray Tamás: Barbara - Az esély