Internet marketing magyar szemmel

bagolyvár könyvkiadó  | 2001  | papír / puha kötés  |  299 oldal

Libri Antikvárium
TARTALOM Bevezető 8 Kiknek szól ez a könyv? 8 Stratégiai alapok 13 Miben különbözik? 13 A hatásvizsgálat fontossága 24 A névtelenség 28 Keresés, információszerzés 35 A keresés jelentősége 35 Keresési célok a kínálati oldalon 37 Keresés a kereslet oldalán 40 Internethasználat Magyarországon 43 Kevesen naponta 43 Nők a neten 46 E-commerce 48 Online bankszolgáltatások Amerikában 50 Irodák helyett weboldalakat 50 Http://www.wellsfargo.com 50 Ügyfelek toborzása 51 Mi lesz veled, digitális készpénz? 53 A látogatók céljainak megismerése 55 A keresés technikája 57 Online keresők 57 Hol keressünk? 60 Offline keresők 61 Keresési tanácsok 61 Keresők és katalógusok 62 Yahoo! 64 Alta Vista 64 Infoseek 65 Excite! 65 Webcrawler 66 Google 67 Deja 67 Lycos 68 AltaVizsla/Vizsla 68 Egyéb linkgyűjtemények és katalógusok 68 Keresés a hírcsoportokban 70 Hírcsoportok az interneten 70 Megjelenés az Interneten 76 A megjelenés technikai háttere 76 A megjelenés megtervezése 77 A tartalom tervezése 80 Az "elvarratlan szál" problémája 83 Kommunikáció a kivitelező és a megrendelő között 85 A webmesterségről - nem csak webmestereknek 85 Tárhelyszolgáltatók elemzése 89 Szolgáltatások 90 Szolgáltatások jelentősége 91 A tárhelyszolgáltatókrón konkrétan 99 A megjelenés szempontjai 106 A tartalom tervezése 106 A webtervezés folyamata 106 Szoftver, hardver, számítástechnika 108 Könyvek, CD-k, videok, játékok, a szabadidő eltöltésének eszközei 109 Utazás, autók, luxus 111 Egyéb témák 112 A funkcionalitás jelentősége 116 Esettanulmány 116 Angol nyelvű Internet 118 A stratégiai tervezés lépései 118 A sikeres megjelenés ismérvei 118 A portal site 120 A portal szerepe 121 Szolgáltatásválaszték 121 Nem csak a keresők 122 Szakportálok 123 Számít a név 124 Ki lesz a győztes? 126 A stratégiaváltás szükségessége 126 A webhelyek tervezésének pszichológiai aspektusai 127 Adjuk a gyeplőt a szörfösök kezébe! 127 Olvasnak-e az emberek weblapokat? 129 A megszokásoktól az ellenőrzésig 132 A döntés utáni lépések 134 Kommunikáció és tartalom 134 A látvány 135 A funkcionalitás 135 Közösségteremtés 136 Tájékozódás, szűrés, válogatás, egyedire szabás 138 Szabadidő, szórakozás 138 Üzleti célok, vásárlás 139 A technológiaválasztás általános szempontjai 140 A megjelenés értékelése 143 A szempontrendszer 143 Design, látvány, arculat 143 Sebesség 144 Célszerűség 144 Információtartalom 145 Funkcionalitás, interaktivitás 145 Kompatibilitás, böngészőfüggetlenség 146 Stabilitás, törött linek, átlátható oldalak 148 Színvilág, tipográfia 149 Navigálhatóság 150 Jelenlét 150 Linkek 151 Hitelesség 152 Volumen 153 A téma kifejtésének mélysége 153 Kapcsolatok, e-mail címek, elérhetőség 153 Stratégia, koncepció 153 Hatás 154 Cégszerűség, személyesség 155 Mennyire épít az internetre? 156 Összegzés 157 Kreativitás, elkötelezettség, igényesség 157 Webes funkciók részletezése 162 Általános lehetőségek 162 Az FTP-account! 162 Saját IP-szám 163 Telnet/SSH-hozzáférés 164 Adatforgalom, CPU-idő, sávszélesség, rendszerparancsok 164 Crantab 165 SSI-Server Side Includes 166 SSL-Secure Socket Layer 166 Multimédia-támogatás 168 Webes felület 169 Jelszóval védett alkönyvtárak 170 Hibaüzenetek egyedire szabása 170 A levelezőrendszer szolgáltatásai 171 E-mail címek, POP3 - postaládák, levelezőlisták, hírlevelek, sendmail 171 Domainnevekkel kapcsolatos szolgáltatások 174 Subdomainnevek 174 Saját domainnevek 175 A webhely programozhatósága 176 A látogatottság elemzése 178 Előre telepített szerveroldali megoldások 194 Form-mailer 194 Vendégkönyv 195 Számlálók 195 Java-alkalmazások, chatroomok 195 Webáruházak 196 Webfórumok 196 Levelezőlisták, hírlevelek 198 A webhelyen belüli navigáció könnyítése 198 További előre telepíthető szerveroldali lehetőségek 198 Látógatóink számának növelése 200 Hogyan találhatnak ránk látogatóink? 200 Megjelenés a keresőkön 203 Nyomógombok, szöveges linkek, partneri programok 208 Public Relations 209 Saját link- és bannercsere program 209 Fizetett bannerhirdetések 210 Márka és arculat 213 A domainnevek jelentősége 213 Grafikus arculatterv 217 A keretrendszer, tartalomjegyzék 218 A tartalom "arca" 220 Promóciós stílus 220 Tömör fogalmazás 221 Pásztázható tördelés 221 Objektív nyelvezet 221 Kombinált nyelvezet 222 Szolgáltatásaink 222 Virtuális közösségek 224 A kommunikáció új eszközei 224 Írott beszéd 227 Függőség, az internetes közösségek velejárója? 229 Az indulat mint közösségteremtő erő 232 Az közösségek elidegenítő hatása 234 Internetes közösségek kézbentartása 237 A moderálásról 238 A valós idejű hangátvitel 242 Telefónia az Interneten 242 Hardveres szükségletek 242 Szoftveres megoldások 243 MS NetMeeting 244 Speak Freely 245 PowWow 245 VocalTec Internet Phone 5 246 Net2Phone 246 Hagyományos telefonok hívása PC-ről 246 Az új média marketingkommunikációja 248 Az információ átadás új szempontjai 248 Kellemetlenségek utólagos menedzselése 249 Viral-marketing 251 A e-marketing kommunikáció szabályai 253 A kommunikáció biztonsága 255 Szisztematikus megfigyelés? 255 Névtelenségbe burkolózni? 255 Titkosító algoritmusok 256 Kétkulcsos ajtó 257 Spam helyett vírusok 257 Biztonságos kommunikáció a Web-site-okon és a szervereknél 260 Valós vagy valótlan megrendelő, eladó? 260 Személytelenség és visszaélés 261 Azonnali ellenőrzés 261 A szerverek védelme 262 A hitelkártya elfogadás 263 Az Internet lehetséges hatásai 265 Elektronikus jövőkép 265 Miért kellene másik Internet? 271 Mire cserélhetnénk le számítógépünket? 275 A Network Computer mint alternatíva 276 A mobil-internet 277 Egyszerűsíteni? 278 A kenyérpirító kommunikációja 280 Alternatív eszközök hiányosságai 281 Az Internethasználat elterjedésének feltételei 282 Jelenlegi lehetőségek 283 A keresleti oldal alternatívái 283 A kínálati oldal alternatívái 284 Saját tapasztalataink tanulságai 286 Tevékenységünk utólagos elemzése 286 Példa tapasztalataink elemzésére 288 Összegzés 291 Kinek nyereséges? 291 Kinek veszteség? 292 Félreértett statisztikák 293 Közösségi alapok 296 Számmisztika 29
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve2001
Oldalak száma:299
Súly300 gr
ISBN0609001838355
ÁrukódSL#2106137536
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem