Innovációmarketing

akadémiai kiadó  | 2006  | cérnafűzött, keménytáblás  |  378 oldal

Libri Antikvárium
A marketing és az innováció elválaszthatatlan, egymást kiegészítő fogalmak, közös tőről, az alkalmazkodó változtatás igényéből származnak. E könyvben összeötvözve, mint ,,innovációmarketing" jelenik meg mindaz a tevékenység, amely elősegíti a piaci bizonytalanságból eredő kockázatok mérséklését, az innovációs produktumok piaci sikerét, a szervezetek innovációs céljainak elérését. A kiváló szakemberek példás együttműködésének gyümölcseként létrejött könyv a felsőoktatásban oktatók és kutatók számára különösen hasznos, a hazai szakirodalomban hiányzó korszerű ismereteket és ezeket megvalósító, meggyőző esetbemutatásokat tartalmaz, így az innovációmarketinget tanuló hallgatóknak (MSc, PhD) is nélkülözhetetlen tananyaga lesz.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 190 Ft

A termék megvásárlásával

119 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:közepes állapotú antikvár könyv - aláhúzásokkal
Kiadó akadémiai kiadó
Kiadás éve2006
Oldalak száma:378
Súly709 gr
ISBN0729001890464
ÁrukódSL#2106641754
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 190 Ft

A termék megvásárlásával

119 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Rebecca Makkai: Lenne pár kérdésemRebecca Makkai: Lenne pár kérdésem