Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés

computerbooks  | 2004  | papír / puha kötés  |  494 oldal

Libri Antikvárium
Ez a könyv a háromdimenziós számítógépes grafikával, animációval, virtuális valósággal és a számítógépes játékokkal foglalkozik, ismerteti azokat az elméleti alapokat és algoritmusokat, amelyekkel magunk is grafikus, illetve animációs rendszereket hozhatunk létre. A könyvet haszonnal forgathatja minden informatikus és leendő informatikus, aki maga is szeretne grafikus rendszereket fejleszteni, grafikusok és animátorok, akik eszközeik lelkébe kívánnak látni. A számítógépes grafika egyszerre tudomány, mérnöki-informatikai szakma és művészet. Nem vettük a bátorságot ahhoz, hogy a grafika művészeti oldalához hozzászóljunk, így a könyv csak a tudományos és technikai elemeket tekinti át.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 690 Ft

A termék megvásárlásával

469 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
apró karcolódás a borítón
Kiadó computerbooks
Kiadás éve2004
Oldalak száma:494
Súly500 gr
ISBN2399964358493
ÁrukódSL#2110765123
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 4 690 Ft

A termék megvásárlásával

469 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Bukovicsné Békefy Daisy: A természet kincsestáraBukovicsné Békefy Daisy: A természet kincsestára