Golfklub menedzsment

magánkiadás  | 2011  | papír / puha kötés  |  297 oldal

Libri Antikvárium
A hiánypótló szakirodalom felöleli a klubigazgatók 10 fő kompetenciaterületét úgymint, stratégiamenedzsment, marketing, értékesítés, humán erőforrás menedzsment, vezetés és irányítás, információmenedzsment, pénzügyek és jogi kérdések, létesítményirányítás, sport és rekreáció. A könyv első tizenkét fejezete közgazdasági alapokon nyugszik, részletesen tárgyalja a golfklubok típusait, stratégiáját, vezetését, a szolgáltatások kialakítását és értékesítését. A könyv második fele elsősorban az aktuális golfszakmai kérdésekkel foglalkozik, úgymint versenyszervezés, hendikep nyilvántartás, CSA számítás, konkurencia analízis stb... A könyv kiválóan alkalmas a diákok számára a klubmenedzsment alapjainak elsajátítására, ugyanakkor a golfklubok aktív dolgozói számára is értékes információkat és instrukciókat tartalmaznak a klub irányításával kapcsolatban. A könyv egyben tanagyagként is kiválóan alkalmas, de kézikönyvként is rendkívül hasznos.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 10 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 099 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó magánkiadás
Kiadás éve2011
Oldalak száma:297
Súly200 gr
ISBN2310001879566
ÁrukódSL#2109073576
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 10 990 Ft

A termék megvásárlásával

1 099 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya