Európai marketing

műszaki könyvkiadó  | 1999  | kemény kötés  |  482 oldal

Libri Antikvárium
David Jobber munkája azon kevés nyugat-európai szakkönyvek egyike, amely a marketing elmélet közérthető feldolgozását ötvözi az európai üzleti gyakorlatban való alkalmazással. Ismerteti azokat a legújabb fejleményeket, amelyek jelentős hatást gyakorolnak a marketingre. Ez az európai szemlélet az elérhető közelségbe került magyar csatlakozás okán vállalati szakembereink számára olyan kihívás, amit nem lehet megkerülni. Jobber könyve jól alkalmazkodik a nem marketing területen dolgozó vállalati szakemberek igényeihez is.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 000 Ft

A termék megvásárlásával

100 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve1999
Oldalak száma:482
Súly1000 gr
ISBN2399976954331
ÁrukódSL#2109018359
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 000 Ft

A termék megvásárlásával

100 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya