English For Marketing and Advertisings (Incl.Multirom)

oxford university press  | 2007  | puhatáblás, ragasztókötött  |  80 oldal

Libri Antikvárium
English for Marketing & Advertising is part of the EXPRESS SERIES. It is the ideal quick course for marketing and advertising professionals who need to communicate confidently and effectively in English. It can be used to supplement a regular coursebook, on its own, as a standalone intensive specialist course, or for self-study. English for Marketing & Advertising will help prepare you to work internatioanlly in this profession.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 500 Ft

A termék megvásárlásával

250 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
cd melléklettel
Kiadó oxford university press
Kiadás éve2007
Oldalak száma:80
Súly259 gr
ISBN2399960349495
ÁrukódSL#2110557551
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 500 Ft

A termék megvásárlásával

250 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power