Direktmarketing és módszerei

novorg  | 1997  | papír / puha kötés  |  310 oldal

Libri Antikvárium
TARTALOM Bevezetés 7 A direkt marketing jellemzői 9 A direkt marketing legfontosabb feladatai 15 A direkt marketing dinamizmusa 16 A direkt marketing, mint értékesítési csatorna 17 A direkt értékesítés kérdőjelei 18 A direkt marketing sikertényezői 19 A direkt marketing csatornák sajátosságai 23 Az ajánlat kommunikációjának alkotása 29 A direkt marketinget érintő jogi kérdések 33 A jogi felelősség néhány fontosabb kérdése 34 A média törvény néhány DM vonatkozása 37 A versenytörvény néhány DM vonatkozása 38 A fogyasztói érdekvédelmi törvény DM vonatkozásai 39 A reklámgyakorlat nemzetközi kódexe ajánlásai 42 Etikai szabályok a direkt marketingben 45 A Magyar Reklámszövetség Etikai Kódexének ajánlásai 46 A Kódex DM vonatkozásai 48 Néhány etikai vétség és a hozott döntések 51 Tervezés a direkt marketingben 55 A stratégiai koncepció és formái 55 Stratégia készítési módszerek 58 Stratégiai változatok DM cégeknek 62 Rövid távú marketing tervek 63 A direkt marketing eszköztára 68 A sorsolások és versenyek 75 A piac szegmentációja 77 A piaci stratégiák kapcsolata a szegmentációval 81 Szegmentációs eljárások, módszerek 84 Néhány példa a szegmentáció gyakorlati alkalmazására 87 Adatbázisok és felhasználásuk 92 Az adatbázis hatékony építése és működtetése 96 Költségvetés és nyereségtervezés 101 Nyereség- és fedezetszámítás 104 Egyéb nyereség megfontolások a direkt marketingben 110 A marketing kutatásról vázlatosan 115 A teljesítés tartalma és eszközei 118 Fogyasztói szolgáltatások 128 Direkt marketing médiumok 143 DM vagy levélreklám 144 A levélreklám lélektana Dicher nyomán 147 A DM alkalmazás indítékai 152 Szelektivitás 153 Személyesség 156 Rugalmasság 159 Individualitás 162 Az eredmény gyors mérhetősége 165 A DM csomag alkotó részei 167 Boríték 168 A levél 170 A prospektus 178 Megrendelőlap 182 A DM csomag alkotásában a kreatívok szerepe 186 DM alkalmazása a kiskereskedelemben 190 Címlistakészítés, karbantartás és forgalmazás 194 A vevőlista felépítése 197 Címlistakarbantartás 198 Címlistakereskedelem 200 Árak és bérleti feltételek 208 Katalógusok a direkt marketingben 212 Katalógustípusok 216 Fogyasztói katalógusok 220 Üzleti katalógusok 226 Bolti katalógusok 226 Katalógus imázsépítés, pozicionálás 228 Katalógusalkotás 232 Telemarketing 238 Aktív telemarketing 246 Passzív vagy kimenő telemarketing 249 A telefonmarketing ügyletek megkötése 253 A telefax a telemarketing szolgálatában 258 Elektronikus médiumok a direkt marketingen 261 Tipológia, reklámattitűdök és médiahsználat Magyarországon 1996-ban 261 Értékesítés televízión keresztül 266 Újabb elektronikus eszközök a direkt marketingben 272 Multimédia a direkt marketingben 275 Mellékletek A direkt marketing leggyakoribb angol kifejezései 281 Felhasznált irodalom és bibliográfia 295 Tárgymutató 303 OTP DM küldemény 309
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó novorg
Kiadás éve1997
Oldalak száma:310
Súly200 gr
ISBN0609002729713
ÁrukódSL#2107351589
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Illés Andrea: Bakancslista - Irány a Balaton!Illés Andrea: Bakancslista - Irány a Balaton!