Direkt & adatbázis-marketing-SZERKESZTŐ Veres Zoltán (Saját képpel)

műszaki könyvkiadó  | 1999  | papír / puha kötés  |  394 oldal

Libri Antikvárium
TARTALOM Előszó 9 Előszó a magyar kiadáshoz 11 A könyv szerkezete 13 Hogyan segíti ez a könyv a direktmarketing-stratégia kialakítását? 15 Bevezetés a direktmarketingbe Mi a direktmarketing? 19 Célok Bevezetés Mi a direktmarketing és mi az adatbázis-marketing? A direktmarketing és az adatbázis-marketing definiálása A direktmarketing gyakorlati alkalmazása A direktmarketing elterjedésének története Összefoglalás Kérdések Hivatkozások Az adatbázis 41 Célok Bevezetés Mi a marketing adatbázis? A gyűjtendő adatok Adatforrások Az adatbázis karbantartása A direktmarketing jogi korlátai Összefoglalás Kérdések Hivatkozások Piacelemzés direktmarketing módszerekkel A vevők adatbázisa: elemzés és felhasználás 73 Célok Bevezetés Az adatbázisok használata Szegmentálási alkalmazások adatbázis-marketingesek számára Analitikai módszerek Összegzés Kérdések Hivatkozások Külső adatbázisok használata a direktmarketingben 103 Célok Bevezetés Bevezetés a külső adatbázisokhoz Mire használhatók a külső adatbázisok A külső adatbázisok leírása Összefoglalás Kérdések Hivatkozások Célok és stratégiák meghatározása a direktmarketingben Direktmarketing-célok és -stratégiák 137 Célok Bevezetés A direktmarketing-célok meghatározása A direktmarketing-stratégia kialakítása Összefoglalás Kérdések Hivatkozások A direktmarketinget érintő stratégiai hatások 165 Célok Bevezetés A direktmarketing-stratégiát érő hatások A direktmarketing-stratégiák megvalósítása Összefoglalás Kérdések Hivatkozások A direktmarketing-stratégia megvalósítása és ellenőrzése Ajánlatok és ösztönzők a direktmarketingben 209 Célok Bevezetés Ajánlatok és ösztönzők meghatározása Ösztönzők a direktmarketingben Programok a meglévő fogyasztóknak Új fogyasztók megnyerésére irányuló kapcsolatprogramok Összefoglaló Kérdések Hivatkozások A direktmarketing-média 246 Célok Beveztés A médiumok skálája a direktmarketingben A médiaválasztást befolyásoló tényezők Az egyes médiumok jellemzői Összefoglalás Kérdések Hivatkozások Ügyféltoborzó médiák 277 Célok Bevezetés Az országos sajtómagazinok Közvetlen válaszadásra ösztönző televíziós hirdetések Újságmellékletek (inzertek) Szórólapok terjesztése otthonokba Direkt rádióhirdetések Az Internet Új vagy szokatlan média Média összehangolása a nagyobb hatékonyságért A kapcsolati stratégia Összegzés Kérdések Hivatkozások Kreativitás a direktmarketingben 315 Célok Bevezetés A kreatív gyakorlat bemutatása Kreatív filozófiák A kreatív gyakorlat bemutatása Kreatív filozófiák A kreatív gyakorlat stratégiai mozgatórugói A kreatív megvalósítás Összefoglalás Kérdések Hivatkozások Tesztelés, költségvetés készítése és kutatás a direktmarketingbe 351 Célok Bevezetés Tesztelés Direktmarketing-programok költségvetése Piackutatás a direktmarketingben Összefoglalás Kérdések Hivatkozások Esettanulmány 375 Daewoo Nagy-Britannia Válaszadás a direktmarketing esettanulmányra Direktmarketing-szótár 391
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 160 Ft

A termék megvásárlásával

116 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Saját képpel
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve1999
Oldalak száma:394
Súly100 gr
ISBN2399971677532
ÁrukódSL#2110942693
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 160 Ft

A termék megvásárlásával

116 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

A gyerekbirodalomA gyerekbirodalom