Direkt & adatbázis-marketing

műszaki könyvkiadó  | 1999  | kemény kötés  |  394 oldal

Libri Antikvárium
A könyv a direktmarketing és az adatbázis-marketing területén számtalan, ötletgazdag szemelvénnyel, esettanulmánnyal bővíti a téma iránt érdeklődők ismereteit. A hazai példák, valamint a jogi szabályozás alapvető paragrafusai a magyarországi direkt kommunikáció terjedését hivatottak illusztrálni. Alan Tapp könyve minden olyan szakemberhez szól, akik pragmatikusan szemlélik a vevők elérésének lehetőségeit és nem kizárólag egy utat részesítenek előnyben. Az olvasó nemcsak egy technikai jellegű könyvet tart kezében, hanem közelebb kerül a direkt- és adatbázis-marketing stratégiai szerepének megértéséhez is. Ezért ajánlható e mű egyetemi, főiskolai hallgatóknak és a közvetlenül e kérdéssel foglalkozó szakembereknek egyaránt.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve1999
Oldalak száma:394
Súly800 gr
ISBN0619001177927
ÁrukódSL#2105416364
Kötéskemény kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya