Az Internet üzleti alkalmazásai

műszaki könyvkiadó  | 1997  | papír / puha kötés  |  217 oldal

Libri Antikvárium
ELŐSZÓ A magyar könyvpiacon sok, az Internetet gyakorlati, felhasználói szinten magyarázó kiadvánnyal találkozhatott már az Olvasó. A Műszaki Könyvkiadó jóvoltából ez a kiadvány az első hazánkban, amelyik az Internetet a gazdasági, üzleti oldalról közelíti meg. A vállalatok stratégiai szemléletű vezetése a versenyelőny megszerzésére irányul. Lehet ez hatásosabb marketingmunka, a vásárlóval létesített kapcsolat gondosabb ápolása, a kutatás-fejlesztés felgyorsítása, stratégiai szövetség kötése esetén a felek kommunikációjának gördülékenyebbé tétele. Mint az bizonyára ismert, az Internet kezdetben kizárólag az egyetemek és kutatóintézetek közötti kommunikációt támogatta, az üzleti alkalmazást nem. Miután engedélyezték az üzleti felhasználását, sok cég kért és kapott Internet-hozzáférést, de ezt csak egy eszköznek tekintették a sok közül (pl., a marketing-szakember csak egy új médiának, ahol reklámozhat), nem pedig a vállalati stratégiát formáló erőnek; ami pedig sok félreértésre adott okot a marketingszakembernek és a vállalatvezetésnek egyaránt. Azt, hogy az Internet-társadalom már az üzleti felhasználás előtt is rendelkezett egy kultúrával, első látásra talán nehéz megérteni egy olyan embernek, aki nem a Háló mögött lévő egyéneket látja, hanem csak a számítógépeket. Gyakran hangoztatják, hogy az Internet szabad világ. Jelenleg nem hasonlít semmire, ami a fogyasztói társadalomban ismert. Bár az arculat az utóbbi években megváltozott, és tovább változik, a kritikákat jórészt a nem megfelelő üzleti alkalmazások válthatták ki. Cége akkor lesz sikeres az Interneten, ha megteszi azt a kezdőlépést, amit egy idegen országban létesítendő üzleti kapcsolat előtt is megtenne - meg kell ismernie és el kell fogadnia kultúráját. Az Internet sikeres üzleti alkalmazásának másik alapfeltétele a vállalatvezetés elkötelezettsége. A magyar cégvezetőknek szükségük van a sikeres üzleti alkalmazások példáinak bemutatására, ugyanúgy, ahogyan az elkerülendő buktatókra is. Az Internet mint a vállalati információstratégia eszköze azért kaphat kiemelt fontosságot hazánkban, mivel a fejlett nyugat cégei is csak most, velünk egy időben tanulják meg a Világháló felhasználását.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 690 Ft

A termék megvásárlásával

169 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve1997
Oldalak száma:217
Súly538 gr
ISBN0599000944693
ÁrukódSL#2106269612
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 690 Ft

A termék megvásárlásával

169 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya