Az 50 legjobb magyar üzleti döntés, és 15 a legrosszabbak közül

alinea kiadó  | 2013  | cérnafűzött, keménytáblás  |  304 oldal

Libri Antikvárium
Cégeladás és -visszavásárlás, terjeszkedés, életben maradás, profiltisztítás és -bővítés, egy jó ötlet piacra dobása - többek között ilyen és hasonló stratégiai témákat érintő üzleti döntéseket mutat be a kötet. Mindezeket magyar vállalatok és vállalkozások esetein keresztül teszi úgy, hogy az egyes esetek szubjektív tanulságaira is fény derül. A szerző célja, hogy maguk a sztorik ösztönözzék, a bennük lévő analógia pedig segítse elő a mostani és a jövendő menedzserek jobb döntéshozatalát. Sőt a történeteket olvasva ők is fogalmazzák meg saját, szubjektív tanulságaikat. Ugyanis Az 50 legjobb magyar üzleti döntés és 15 a legrosszabbak közül olyan komoly üzleti sikereket, illetve kudarcélményeket mutat be, amelyek - időponttól és iparágtól függetlenül - tanulságosak és üzenetértékűek lehetnek másoknak is. ,,A döntéselmélettel foglalkozó könyvek nem feltétlenül könnyed olvasmányok, az 50 jó és 15 rossz magyar üzleti döntést bemutató könyv szerzője, Márton-Koczó Ildikó azonban olvasmányos, könnyen befogadható kötetet írt. Az esetek, legyen szó jó vagy rossz döntésekről, - úgy vélem - minden nyitott gondolkodású olvasó számára tanulságosak és inspirálók lesznek." Király Béla, a Menedzsment Fórum lapigazgatója ,,Márton-Koczó Ildikó könyvét mindazoknak ajánlom, akik a vezetés elméletének elsajátítása mellett annak gyakorlatából is tanulni kívánnak. Egy valós cég, egy valós helyzet sikereiből sokszor legalább annyit fejlődünk, mint tucatnyi elméletből. Ugyanúgy vonatkozik ez a rossz döntések következményeire is. Ha a tanulságokat és a tapasztalást tekintjük a legfontosabbnak, már nem is az számít, hogy a döntés jó volt-e vagy rossz: meghozatott, hogy haladhassunk..." Szabó György, a Menedzserek Országos Szövetségének elnöke, a Sanoma Budapest Zrt. vezérigazgatója ,,Ma a világon rendkívül fontos szerepet tulajdonítanak az anyagi, az emberi (szellemi) tőkének, pedig az igazi sikertörténetekben komoly figyelmet kap a társadalmi tőke az emberi közösségekben, a kapcsolati hálóban felhalmozódó bizalom, együttműködési hajlam, társadalmi kohézió. Márton-Koczó Ildikó épp ennek a három tőkének a viszonyáról mutat be jó és rossz példákat ebben a kötetében." Vizi E. Szilveszter, a Magyar Tudományos Akadémia volt elnöke
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 700 Ft

A termék megvásárlásával

370 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó alinea kiadó
Kiadás éve2013
Oldalak száma:304
Súly419 gr
ISBN0579000506206
ÁrukódSL#2106077090
Kötéscérnafűzött, keménytáblás

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 3 700 Ft

A termék megvásárlásával

370 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa