Nagy Benedek

A turisztikai helymarketing Székelyföldön - Az imázs- és márkahasználat tudományos megalapozása

nemzeti kisebbségkutató intézet  | 2013  | papír / puha kötés  |  260 oldal

Libri Antikvárium
Székelyföld regionális fejlesztése és fejlődése aktuális kérdéssé vált mind a hétköznapi diskurzusban, mind a különféle társadalomtudományos vitákban is. A szerző a helymarketing-kutatások alkalmazhatóságát, eszközeit, célját, szükségességét, prioritását, veszélyeit és gyakorlati előnyeit vizsgálja. Különböző vizsgálatokkal azokra a kényes pontokra kíván fényt deríteni, amelyek többek között politikai feszültségek felfokozódásához vezethetnek, amennyiben ezeket hibásan vagy hiányosan értelmezik és kommunikálják az illetékes szereplők. Vélt vagy valós előnyöket és hátrányokat keres ebben a térségben, megpróbálja nemcsak felderíteni ezek okát, erdőjét, hanem kiküszöbölésükre vagy - a végső célnak alárendelve - hasznosításukra is megoldásokat keres.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 680 Ft

A termék megvásárlásával

468 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó nemzeti kisebbségkutató intézet
Kiadás éve2013
Oldalak száma:260
Súly300 gr
ISBN2399960695226
ÁrukódSL#2112653691
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 15 000 Ft felett
Online ár: 4 680 Ft

A termék megvásárlásával

468 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

15 000 Ft felett ingyenes

Richard Osman: Oltári vagyon Richard Osman: Oltári vagyon