A sztárok is ezt ajánlják! - Hírességek a márkák szolgálatában

geomédia kiadói rt.  | 2005  | papír / puha kötés  |  288 oldal

Libri Antikvárium
Hamish Pringle, az IPA brit reklámszervezet igazgatója könyvének apropója az a hatalmas publicitás, amelyet a Sainsbury's Jamie Oliver kampánya kapott, miután megnyerte az Ipa hatékonysági versenyt. A szerző bemutatja, miként segíthetik a termékek eladását a hírességek. Ahogy a séf és az áruházlánc története is bizonyítja, a híres ember önmagában még nem a siker záloga, de megfelelő sztár kiválasztásával és jó stratégiával borítékolható a márkasiker. A szerző tanácsai, a rengeteg követendő és elkerülendő példa még érdekesebbé teszi a művet.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó geomédia kiadói rt.
Kiadás éve2005
Oldalak száma:288
Súly200 gr
ISBN2399960593683
ÁrukódSL#2110775392
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 890 Ft

A termék megvásárlásával

89 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power