A szokás hatalma

casparus kiadó  | 2020  | puhatáblás, ragasztókötött  |  385 oldal

Libri Antikvárium
Nap mint nap meghozott döntéseink többségükben megfontolt választásnak tűnnek, pedig egyáltalán nem azok csupán szokások. És bár az egyes szokások önmagukban viszonylag jelentéktelenek, idővel óriási hatást gyakorolnak az egészségünkre, a termelékeny­ségünkre, a pénzügyi biztonságunkra és a boldogságunkra. Évszázadok óta próbálják megfejteni, miért alakulnak ki a szokásaink, de a neurológusok, pszichológusok, szociológusok és piackutatók csak az elmúlt két évtizedben kezdték megérteni a szokások működését és ami ennél is fontosabb, azt, hogy miként változnak a szokásaink. A szokás hatalma című könyvében Charles Duhigg, a New York Times díjnyertes újságírója, izgalmas tudományos felfedezésekről mesél nekünk, amelyek magyarázatot adnak arra, miért léteznek a szokásaink, és megmutatja, hogyan változtathatunk rajtuk, hogy átalakítsuk üzleti vállalkozásainkat, közösségeinket és az egész életünket. A Tartalomból: Előhang: A szokások átalakítása, mint terápia Első rész: Az egyének szokásai 1. A szokáshurok Hogyan működnek a szokások? 2. A sóvárgó agy Hogyan alakítsunk ki új szokásokat? 3. A szokások megváltoztatásának aranyszabálya Mitől következik be a változás? Második rész: A sikeres szervezetek szokásai 4. Kulcsszokások, avagy Paul ONeill balladája Milyen szokások a legfontosabbak? 5. A Starbucks és a siker, mint szokás Amikor az akaraterő automatikussá válik 6. A válság hatalma Hogyan alakítanak ki szokásokat a vezetők tervekre és a véletlenre alapozva? 7. Honnan tudja a Target, mit akarunk, mielőtt mi tudnánk? Amikor a vállalatok megjósolják (és diktálják) a szokásokat Harmadik rész: A közösségek szokásai 8. A Saddleback-egyház és a montgomeryi buszbojkott Hogyan alakulnak ki a mozgalmak? 9. A szabad akarat neurológiája Felelősek vagyunk a szokásainkért? Charles Duhigg a New York Times oknyomozó riportere, a National Academy of Sciences Reporting Award, a National Journalism Award és a George Polk Award-díjak tulajdonosa, akit 2009-ben Pulitzer-díjra is jelöltek. Gondolatai gyakran szerepelnek a This American Life, az NPR, a PBS NewsHour és a Frontline műsoraiban. A Harvard Business Schoolon és a Yale-en végzett; jelenleg Brooklynban él feleségével és két gyermekével.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 9 390 Ft

A termék megvásárlásával

939 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó casparus kiadó
Kiadás éve2020
Oldalak száma:385
Súly469 gr
ISBN2399992574353
ÁrukódSL#2108952587
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 9 390 Ft

A termék megvásárlásával

939 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya