A reklám birodalmából

bagolyvár könyvkiadó  | 2000  | papír / puha kötés  |  142 oldal

Libri Antikvárium
A könyv-amelynek harminc év utáni második kiadását látja az Olvasó - akkor született, amikor a magyar gazdaságban remények ébredeztek a központi tervirányításos rendszer változására... A könyvben foglalkozunk a reklám történetével csak úgy, mint funkciójával, az egyes médiák hatékonysága közötti különbségekkel, a minőség és a bizalom kérdésével... Az új generációnak és a korábbiaknak is jó szívvel merem ajánlani a könyvet, amely nemcsak szakmai, de kortörténeti szempontból is élvezetes lehet mindazoknak, akiket érdekel Magyarország 1970-ben... - Hoffmann Istvánné. A reklám birodalmából valódi örökzöld a maga műfajában. Szórakoztató szakkönyv, amely olvasójával nemcsak megismertetni, hanem megszerettetni is képes a szakterületet. Ez pedig most, a mindennapok reklámáradatában legalább olyan aktuális, mint harminc éve.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó bagolyvár könyvkiadó
Kiadás éve2000
Oldalak száma:142
Súly180 gr
ISBN0849000022717
ÁrukódSL#2106191340
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya