A minőségbiztosítás filozófiája

ismeretlen  | 2005  | fűzve  |  282 oldal

Libri Antikvárium
A szerzők az eddig jobbára vállalati és fogyasztási kategóriaként kezelt minőségbiztosítás tudományos megalapozását fejtik ki új könyvükben. Az első fejezetekben azt hangsúlyozzák, hogy a minőségtudomány alapfogalmai az értékteremtés és a piaci igény-kielégítés folyamata, a minőségügyet pedig tekinthetjük makro szempontból és akkor a minőség állami-nemzeti szabályozását értjük alatta, míg a mikrominőségügy a vállalati szintű szabályozást jelenti. Az alapfogalmak tisztázása után megtudhatjuk, mit értettek a minőség alatt az egyes történelmi korszakokban, milyen "minőségbiztosítási rendszerek" voltak a középkorban és reneszánsz idején, illetve hogyan alakultak ki a fogyasztóvédelem és a minőség szabályozásának mai rendszerei. Az utolsó rész a társadalmi minőség koncepciójával foglalkozik, melyet az európai egyetemek társadalomtudósai kezdtek el kidolgozni tíz évvel ezelőtt.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó ismeretlen
Kiadás éve2005
Oldalak száma:282
ISBN2399981075281
ÁrukódSL#2109440596
Kötésfűzve

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya