A látássérült gyermekek matematikatanulásának, -tanításának módszertana

elte  | 2010  | papír / puha kötés  |  122 oldal

Libri Antikvárium
Ez a könyv a látássérült gyermekek matematikatanulásának, -tanításának kérdéseit taglalja. Bemutatja a matematikai kompetenciák fejlődésének sajátosságait a ,,nemlátás" és a ,,másképpen látás" feltételei között. Elemzi azokat az eljárásokat, tanításszervezési módszereket, tan- és munkaeszközöket, amelyek a vak és gyengénlátó gyermekek matematikatanulási folyamatait támogatják. A leírás az alsó tagozatos matematikatanulásra, -tanításra koncentrál, olyan megközelítéssel, hogy az ott folyó munka a felső tagozatos matematika témáit alapozza meg. Az ajánlott didaktikai elvek és megoldások elsődlegesen az átlagos értelmi fejlődésű látássérült gyermekek matematikatanulási feltételeihez igazodnak, nagy részük azonban az ettől eltérő tanulási szükségletű gyermekek fejlesztéséhez is támpontokat, módszertani ötleteket adhat. Az olvasónak a könyv megértéséhez és annak a gyakorlati munkában való alkotó felhasználásához szüksége van az alapozó pedagógiai, pszichológiai és matematika-módszertani ismeretekre.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 10 450 Ft

A termék megvásárlásával

1 045 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:hibátlan, olvasatlan példány
Kiadó elte
Kiadás éve2010
Oldalak száma:122
Súly100 gr
ISBN2399992466771
ÁrukódSL#2108433502
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 10 450 Ft

A termék megvásárlásával

1 045 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 4-6 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 4-6 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Náray Tamás: Barbara - Az esélyNáray Tamás: Barbara - Az esély