A kalandprogram írásának rejtelmei - HOGYAN ÍRJUNK BASIC NYELVEN AZ ISKOLA-SZÁMÍTÓGÉPRE KALANDPROGRAMOT

műszaki könyvkiadó  | 1986  | papír / puha kötés  |  227 oldal

Libri Antikvárium
Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Tankönyvi szám: 61 349. TARTALOM: Előszó a magyar kiadáshoz 7 Bevezető 9 Kalandozás a billentyűk mellett 10 Mit nevezünk kalandprogramnak? 11 Mire van szükség? 13 Mit lehet elsajátítani? 13 Egy föld alatti színhely leképezése 15 Mindenekelőtt legyen elég hely 16 Hogyan jutunk egyik helyiségből a másikba 17 Egy bonyolult rejtély készítése 22 Az útszükületelv 23 Eltévedés az útvesztőben 25 Azok a bosszantó akadályok! 26 Bejegyzések az akadálylistán 30 Vadállatok mint akadályok 34 Tárgyak megtalálása 36 A helyszínnel kapcsolatos hasznos változók 37 Helyiségek, színhelyek leírása 39 Hogyan írjuk le, hogy mit találunk 43 A váratlan ellenfél 45 A majdnem teljesen befejezett helyszín 46 A program strukturálása 48 Strukturálás fájdalommentesen 48 Az áramlást figyelve 49 Fogd az adatot, és fuss! 53 Az adatok elérését biztosító szubrutin 58 Vegyük elő az üzenetet! 60 A játékos mozgásának nyomonkövetése 61 Adatok egészekbe préselése 63 Használjunk ki minden számjegyet! 65 Egy egész ismételt összerakása 68 Most teszünk egy lépést lefelé 69 Leereszkedünk a föld alá 70 Írjuk le: RUN, és nyomjuk le az ENTER billentyűt! 70 Leírás 73 A tárgyak számontartása 77 A kóborló szörnyek 79 Parancsra várva 81 Bejárjuk a helyszínt 89 Explicit bejárás 90 XMOVE döntései 92 A bejárási táblázat ellenőrzése 94 Implicit bejárás 96 Mágikus bejárás 97 Tekintsük át az utazást! 101 Megváltoztatjuk a helyszínt 102 Zárt kapuk mögött 102 Zárjuk be a kaput magunk mögött 108 Fogd a kincset, és fuss! 110 Dobd el a kincset! 114 Küzdelem az ellenféllel 116 Vívjunk vérbeli csatát! 118 A játékos felélesztése 122 Az ellenfél bombázása 123 Épen, egészségesen 125 Kisegítő parancsok 126 Lássuk csak még egyszer! 126 Leltárt készítünk 127 Sárkányok-hősök 10:0 129 Amikor minden csütörtököt mond 131 A játék kimentése mágnesszalagra 132 Frappáns megjegyzések 136 No fiúk, ez igazán egyszerű volt! 137 A Kardhalak és kincsek listája 138 Tovább tökéletesítjük a programot 150 Egy gyorsabb módszer a szavak kikeresésére 150 Súlyos tárgyak 153 Barlangrendszer-változatok 156 A bejárási táblázat tömörítése 158 USR fogságok 162 A szavak kikeresésének meggyorsítása 164 Befejezésül 173 Grafikus kalandok: alapfogalmak 176 A kalandok összehasonlítása 176 Egy helyiség megjelenítése 178 Egybillentyűs parancsok 182 Átjárók, de hova? 184 A cél elérése 185 A helyiségek láncai 186 A 90 helyiséges térkép 189 Lássuk a konkrét részleteket! 191 Grafikus kalandok: a szegmensek 192 Minden, amit a változókról tudni kell 193 Inicializálás 196 Megjelenítés 199 A vezérlőciklus 202 A lény mozgatása 204 Ami a ciklusból még hátravan 206 A MOVE kezelő 207 A TAKE kezelő 208 A DROP kezelő 209 A QUIT kezelő 209 A SHOOT kezelő 210 A FIGHT kezelő 211 A Szörnyek az útvesztőben listája 213 Összefoglalás 227
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv - kopottas
Kiadó műszaki könyvkiadó
Kiadás éve1986
Oldalak száma:227
Súly250 gr
ISBN2399981012835
ÁrukódSL#2110596719
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 2 490 Ft

A termék megvásárlásával

249 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa