A globális vállalati stratégiák

aula kiadó  | 2001  | papír / puha kötés  |  176 oldal

Libri Antikvárium
A globalizáció korunk olyan jelensége, amely meghatározó környezeti tényezőként jelenik meg lényegében minden vállalkozás számára. A belőle fakadó hatások azonban nem minden vállalatot érintenek azonos mértékben. Vannak, amelyek - ha úgy tetszik passzív módon - kénytelenek "elviselni" a globalizációból fakadó következményeket, bár önmaguk nem törekszenek globalizálódni. Mások markáns célja a globális vállalattá válás. Fontos tény, hogy egyik csoport stratégiája sem hagyhatja figyelmen kívül e környezeti összetevőt. Ugyanakkor a globális vállalati stratégiák speciális elemzéseket, megoldásokat, akciókat igényelnek, amelyek csak részben vezethetők le az általános stratégiaelméletből.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 000 Ft

A termék megvásárlásával

500 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó aula kiadó
Kiadás éve2001
Oldalak száma:176
Súly200 gr
ISBN2399968360546
ÁrukódSL#2109480186
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 5 000 Ft

A termék megvásárlásával

500 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Shona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolyaShona Innes: Az internet olyan, mint egy pocsolya