A fogyasztóra hangolva

akadémiai kiadó  | 2010  | puhatáblás, ragasztókötött  |  142 oldal

Libri Antikvárium
A válság zűrzavarában nyugtalanok és rosszkedvűek: úgy érzik, hogy becsapták és magukra hagyták őket. Tudják, hogy a vállalatok gyakran túl sokat ígérnek és keveset nyújtanak, s mára mélységesen kiábrándulttá váltak. Azok a vállalkozások fognak végül a legjobban boldogulni, melyek felismerik ezt a zűrzavart, és megértik, hogy a fogyasztói kapcsolatok lesznek meghatározók a válság utáni korszakban. A szerző egyike a világ legnépszerűbb előadóinak, többek között elnyerte "Az év európai üzleti előadója" címet is. A szerző világszerte elismert szakember a fogyasztói kapcsolatépítés, a vezetés tudomány és a tehetségmenedzsment területén egyaránt, biztosra vehető, hogy a következő években Magyarországon is az üzleti vezetők egyik alapvető olvasmányává fog válni e inspiráló erejű olvasmány.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó akadémiai kiadó
Kiadás éve2010
Oldalak száma:142
Súly209 gr
ISBN2399980141970
ÁrukódSL#2109388469
Kötéspuhatáblás, ragasztókötött

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 1 990 Ft

A termék megvásárlásával

199 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Dr. Csernus Imre: A magyarDr. Csernus Imre: A magyar