A KönyvKereső szolgáltatás csak regisztrált ügyfeleink számára elérhető.
Hogy igénybe tudja venni, kérjük, jelentkezzen be, vagy regisztráljon oldalunkon.
beholder kiadó
| 2004
| papír / puha kötés
|
1016 oldal
A varázsló játszmája
CeNedra, Tolnedra birodalmi hercegnője zavarban van. Másokhoz hasonlóan ő is tudja, csak ostoba dajkamese az, hogy a Gömb védelmezte meg a Nyugatot a gonosz Torak istentől, és most mégis arra kényszerült, hogy csatlakozzon egy veszélyes küldetéshez, melynek célja a Gömb visszaszerzése. Eddig nem hitt a mágiában, demost nagyon úgy tűnik, hogy Garion nagynénje és nagyapja a két legendás varázsló, Polgara és Belgarath, akik a jelek szerint több ezer évesek. És az ifjú Garion is olyasmit tanul, ami nem lehet más, csak a mágia.
Az Egyszarvú vére
Woolawth, Shampra Kegyura halálos beteg. Mágikus rontás érte, amely alól még az udvari főmágus sem képes megszabadítani. Létezik egy szer, amelynek révén a Nagyúr csodálatos felgyógyulásában reménykedhetne, ám ehhez egy olyan mágikus állat vérére lenne szükség, amely nem él Shamperán. Egy másik létsíkon még léteznek az egyszarvúak..
Lwaonn, a Kegyúr főudvarnoka indul el, hogy végrehajtsa a feladatot. Ám a mágia, amely átjuttatja a másik létsíkra, csak egy rövid ideig képes ott tartani őt. Lwaonn kénytelen segítőt keresni a rendelkezésére álló kurta órák alatt, s zsarolással, fenyegetéssel hatalmas jutalom kilátásba helyezésével rávenni valakit, hogy találjon egy egyszarvút Althurián, s szerezzen a véréből.
A választás Yhodra esik, egy vakmerő kalandorra, aki oly sok veszély után épp békés életre készül kedvesével. Esze ágában sincs ismét kockázatos kalandokba bonyolódni. Lwaonn azonban nem ismer ellentmondást: belekényszeríti a harcost a kalandba, s mire Yhod észbe kap, már nincs visszaút. Az élete a tét, hogy hat nap alatt sikerrel járjon, s megszerezze a hőn áhított adalékot..
A problémát mindössze azt jelenti, hogy legjobb tudomása szerint már Althurián sem élnek egyszarvúak..
Kristályököl
XXI. Raymund, aki megölette a családját is ahhoz, hogy a trónra kerüljön, erős mágiával, zord paplovagok és gárdisták hadával őrzi hatalmát.
Terve, hogy a kentaurok szolgasorba taszítása után leigázza Bonnania Magna szomszédait, az elfek és a törpék országát is.
Szövetségese, Embalse gróf, tudósok és mágusok bevonásával új fegyverek feltalálásán fáradozik, melyekkel a hódító törekvéseket igyekszik elősegíteni.
Elkeseredett kis csapat - híres verekedők - veszi fel a küzdelmet a gonosszal.
Céljuk a háború megakadályozása, az új fegyverek elpusztítása, s a titokban felnevelt ifjú herceg trónra juttatása.
S mindezt gyorsan, még mielőtt a Kristályököl újra lecsap...
A Vámpír
Mennyit ér egy vámpír léte az örök éjszaka sötétjében dühöngő háborúban? Ezt a kérdést Michael Luthernek is fel kell tennie szeretett Gyermeke halála után. Mi értelme a harcnak, ha a végén úgyis megfosztanak a szeretteidtől? Miért kellene engedelmeskedned a Hagyományoknak, ha a hatalommal felruházott vámpírokat úgysem érdekli, mi történik veled? Mi értelme az örök létezésnek, ha meghal benned az, ami még emberré tehetett? Amikor Michael nyomozni kezd, egyre jobban belegabalyodik a Gyermeke halálát okozó árulás és hazugságok hálójába, de végül választ kap ezekre a kérdésekre. És rá kell jönnie, hogy a halál utáni élet legerősebb szenvedélye a bosszúvágy...