2007 Nagy kreatív könyv 12.

magánkiadás  | 2007  | papír / puha kötés  |  272 oldal

Libri Antikvárium
2007-ben tizenkettedik alkalommal jelenik meg a Nagy Kreatív Könyv, a magyar reklámszakma előző évi vizuális teljesítményének gyűjtőalbuma. Idén, immáron szokásunkhoz híven, követve a kommunikációs szolgáltatások piacának alakulását, tovább bővítettük a könyv tartalmát. A már évek óta megszokott kategóriák mellett idén a korábbinál hangsúlyosabban, szolgáltatástípusok alapján kategorizálva jelennek meg a könyvben a nyomdák, továbbá helyett kaptak a BTL-megoldásokat kivitelező cégek, díszlet- és dekorációgyártó stúdiók is. Abban nem történt semmi változás a korábbi évekhez képest, hogy a Nagy Kreatív Könyvben idén is közreadjuk az összes fontos hazai reklámverseny eredményeit, és beszámolunk azokról a külföldi versenyekről is, amelyeken magyar kreatívok indultak. A kiadvány az elmúlt évek során olyan referenciaalbummá vált, amely egy teljes év reklámpiaci munkáinak összegyűjtésével és bemutatásával megkerülhetetlen munkaeszközévé vált mindenki számára, aki a kommunikációs iparban dolgozik - akár hirdetői, akár ügynökségi, akár médiatulajdonosi oldalon.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 6 500 Ft

A termék megvásárlásával

650 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Állapot:jó állapotú antikvár könyv
Kiadó magánkiadás
Kiadás éve2007
Oldalak száma:272
Súly1000 gr
ISBN0189000365736
ÁrukódSL#2100549956
Kötéspapír / puha kötés

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Ingyen szállítás 14 000 Ft felett
Online ár: 6 500 Ft

A termék megvásárlásával

650 pontot szerezhet


Beszállítói készleten


Személyes átvétel 6-8 munkanap

Ingyenes


Házhoz szállítás 6-8 munkanap

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power