Teljes körű minőségmenedzsment
Irving J. De Toro; Arthur R. Tenner
Irving J. De Toro; Arthur R. Tenner
0 | műszaki könyvkiadó | 1996
A minőség napjainkban már nem elérendő cél, hanem alapkövetelmény. A teljes körű...
Szállítási idő:
4-6 munkanap
189 pontot ér
0 | műszaki könyvkiadó | 1996
A minőség napjainkban már nem elérendő cél, hanem alapkövetelmény. A teljes körű...
Szállítási idő:
6-8 munkanap
199 pontot ér
0 | műszaki könyvkiadó | 2001
A minőség napjainkban már nem elérendő cél, hanem alapkövetelmény. A teljes körű...
Szállítási idő:
6-8 munkanap
299 pontot ér
0 | műszaki könyvkiadó | 1996
A minőség napjainkban már nem elérendő cél, hanem alapkövetelmény. A teljes körű...
Szállítási idő:
4-6 munkanap
319 pontot ér
0 | műszaki könyvkiadó | 1997
A minőség napjainkban már nem elérendő cél, hanem alapkövetelmény. A teljes körű...
Szállítási idő:
6-8 munkanap
349 pontot ér