William A. Cohen

Marketingtervezés

MARKETING SZAKKÖNYVTÁR

akadémiai kiadó zrt.  | 2010  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  430 oldal

William Cohen könyve a marketingtervezés témakörének egyik kiemelkedő alkotása. A szerző ragyogóan tiszta logikával és közérthető stílusban mutatja be a marketingtervek elkészítésének folyamatát éppúgy, mint az egyes lépések tartalmi elemeit. Különösen sokat foglalkozik a piaci előrejelzések, illetve a tervezéshez felhasználható pénzügyi mutatók számításával. Utóbbi azért lényeges, mert az elmúlt évtized a pénzügyi és marketingtervezés összefonódásának időszaka. A könyv mondanivalójának hasznosíthatóságát a mellékletben található esettanulmányok teszik teljessé. Az Akadémiai Kiadó Marketing sorozatának e kötete jó szívvel ajánlható a témakör iránt érdeklődő hallgatóknak, a versenyszféra tervezésben érdekelt munkatársainak. Bátran kijelenthető, hogy nem fognak csalódni. Jól követhető, szakmailag korrekt, olvasmányos müvet kapnak segédeszközként a mindennapi tanuláshoz és munkához. - Dr. Józsa László /tanszékvezető egyetemi tanár, Széchenyi István Egyetem/
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 850 Ft

A termék megvásárlásával

285 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó akadémiai kiadó zrt.
Kiadás éve2010
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:430
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly610 gr
Sorozat MARKETING SZAKKÖNYVTÁR
IllusztrációÁBRÁKKAL
FordítóNémeth Ádám
ISBN9789630587396
Árukód2205182 / 1060769

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 850 Ft

A termék megvásárlásával

285 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Az ízek varázsaAz ízek varázsa