Végné Faddi Andrea

Marketing 11. osztály - A marketing alapjai

műszaki könyvkiadó kft.  | 2015  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS  |  381 oldal

"Az elsősorban oktatási célokra írott mű stílusa gördülékeny, közérthető, ugyanakkor használja a szaknyelvi sajátosságokat, fordulatokat. A leírások mellett a szerző számos ponton ábrákkal teszi még érthetőbbé, feldolgozhatóbbá az elméletet. A marketingkommunikáción kívül a könyv szinte a teljes marketingeszköztárat bemutatja, ismerteti.
Az író a Marketingkommunikáció című külön kötetben tárja elénk a kommunikációs politika elméleti és gyakorlati ismeretanyagát, címmel. A két kötet külön is kerek egész, de együtt szerves egységet alkotnak, ezért ajánlom mindenki számára mindkét könyv olvasását, forgatását."

Marczell Viktória, főiskolai adjunktus, a Magyar Marketing Szövetség etikai bizottságának tagja, a könyv lektora
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 555 Ft

A termék megvásárlásával

255 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó műszaki könyvkiadó kft.
Kiadás éve2015
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:381
BorítóPUHATÁBLÁS
Súly550 gr
ISBN9789631660067
Árukód2049174 / 1069457

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 555 Ft

A termék megvásárlásával

255 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power