Urszin Sándor

Logika a tárgyalásban és az ügyfélkezelésben - GYAKORLATI TAPASZTALATOK CÉGVEZETŐKNEK ...

gsd hungary kft.  | 2005  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  172 oldal

Ezzel a könyvvel elsősorban olyan embereknek szeretnék segíteni, akiknek gyakran kell tárgyalniuk, üzleti szituációkat megoldaniuk, képviselniük kell a cégüket, vagy szeretnék eladni a termékeiket, szolgáltatásukat - azaz munkájuk során ügyfeleket, embereket kell kezelniük. Ez az írás nem tananyagszerű oktatási céllal készült, sokkal inkább tanulságok és elemzések gyűjteménye, ami egyaránt hasznos lehet vállalkozásvezetőknek, a kezdő és a gyakorlott üzletkötőknek, valamint kereskedelmi vezetőknek is. A könyvben válaszokat kapunk az alábbiakra: Mikor kell keményen tárgyalni, és mikor taktikusan? Mit tegyek, ha kockázatos kérdésekben kell döntenem? Hogyan döntsem el, hogy kinek mit és hogyan mondhatok? Miket kell tudnom tárgyalópartnereimről? Hogyan hozzák meg döntéseiket az ügyfeleim? Miként egyeztethető össze az etika és a siker? Kit és hogyan kell befolyásolnom? Hogyan tehetem jó partneremmé a dühös ügyfelet?
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 774 Ft

A termék megvásárlásával

277 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó gsd hungary kft.
Kiadás éve2005
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:172
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly230 gr
FormátumA 5 210 X 148
ISBN9789632181417
Árukód2123128 / 1021223

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 774 Ft

A termék megvásárlásával

277 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!