Ügyfél kiszolgálás - elégedettség - élmény

A könyvben gyűjtőfogalomként jelenik meg az ügyfél kifejezés, mert bár az egyes iparágakban eltérő megnevezést használunk (vásárló, vendég, páciens, utas), az alapvető helyzet azonos, szektortól függetlenül. Van valaki, aki hozzá akar jutni egy termékhez, vagy igénybe kíván venni egy szolgáltatást, és mi ezt akarjuk neki értékesíteni a vállalkozásunk... bővebben
20% kedvezmény! Kosárba
5 800 Ft
4 640 Ft
Szállítás: Előrendelhető Akár ingyen szállítással
Várható megjelenés: 2020. 11. 02.
A termék megvásárlásával kapható: 464 pont
Olvasói értékelések
1 értékelés
Írjon saját értékelést, és ossza meg véleményét a többi vásárlóval!

Események

H K Sz Cs P Sz V
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1