Tóth Tihamér

A reklámjog nagy kézikönyve

MERITUM

wolters kluwer hungary kft  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | MŰBÖRKÖTÉS  |  3380 oldal

A könyv a Kiadó meritum sorozatának legújabb kötete, amely a reklámjog rejtelmeibe vezeti az Olvasót. A Gazdasági Versenyhivatal, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, a Nemzeti Hírközlési Hatóság szakértői, valamint a reklám- és médiajog területen jártas ügyvédek közös munkája ez az alkotás. A reklámjog nagy kézikönyve többek között bemutatja a reklám fajtáit, jogszabályi és etikai előírásait, a reklámtevékenység egyes szereplőit, részletesen feltárja az egyes ágazati reklámokat és gyakorlatukat, segítséget nyújt a reklámszerződések létrejöttéhez, leírja a jogalkalmazás szervezeti és eljárási háttérét. A kiadvány naprakész, mivel a magyar jogrendszerbe frissen átültetett a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokról szóló 2005/29/EK irányelv és a kapcsolódó magyar jogszabályok előírásait tartalmazza. Érthető, magyarázó stílusban íródott, nagyon sok és érdekes gyakorlati példával és jogesettel tették a szerzők érthetővé a jogszabályi előírásokat.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
19 850 Ft

A termék megvásárlásával

1 985 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó wolters kluwer hungary kft
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:3380
BorítóMŰBÖRKÖTÉS
Súly1040 gr
Sorozat MERITUM
ISBN9789632249612
Árukód2200524 / 1054659

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
19 850 Ft

A termék megvásárlásával

1 985 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!