Szlanka András

Hat évtized reklámvilága - Válogatás az OTP Bank pénzügytörténeti gyűjtemény anyagából

mediabrill kft.  | 2009  | MAGYAR nyelvű  | KEMÉNYTÁBLA, VÉDŐBORÍTÓ  |  272 oldal

A II. Világháborút követő társadalmi változásokkal átalakult a tulajdonosi szerkezet, meghatározóvá vált az állami tulajdon. Hihetnénk, ebben a gazdasági helyzetben már nincs is szükség reklámra. A politikai és társadalmi célú reklámok mellett azonban hamarosan újjászületett a pénzintézeti reklám is, hiszen 1949.március 1-én megkezdte működését az Országos Takarékpénztár Nemzeti Vállalat. Már az első években számtalan takarékosságra buzdító kisebb-nagyobb plakát és kiadvány jelent meg, melyek számát a folyamatosan bővülő szolgáltatások és reklámeszközök sokszínűsége szaporította. Kötetünk célja, hogy 1949-től napjainkig bemutassuk a takarékpénztár, majd a bank tevékenységének tükrében a pénzintézeti reklám hat évtizedes történetét az egyszerű reklámcéduláktól a ma használatos reklámhordozókig. Bízunk abban, hogy az OTP Bank Pénzügytörténeti Gyűjteményben őrzött és itt bemutatott dokumentum válogatással nem csak egy reklámtörténeti összeállítást , hanem az OTP Bank Nyrt. alapításának 60. évfordulója alkalmából az intézet tevékenységét, történetét összefoglaló munkát is adhatunk a Tisztelt Olvasó kezébe.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
4 740 Ft

A termék megvásárlásával

474 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó mediabrill kft.
Kiadás éve2009
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:272
BorítóKEMÉNYTÁBLA, VÉDŐBORÍTÓ
Súly1480 gr
IllusztrációSZÍNES FOTÓKKAL
ISBN9789638747365
Árukód2206023 / 1061813

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
4 740 Ft

A termék megvásárlásával

474 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat