Nagy Benedek

A turisztikai helymarketing Székelyföldön - Az imázs- és márkahasználat tudományos megalapozása

nemzeti kisebbségkutató intézet  | 2013  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  260 oldal

Székelyföld regionális fejlesztése és fejlődése aktuális kérdéssé vált mind a hétköznapi diskurzusban, mind a különféle társadalomtudományos vitákban is. A szerző a helymarketing-kutatások alkalmazhatóságát, eszközeit, célját, szükségességét, prioritását, veszélyeit és gyakorlati előnyeit vizsgálja. Különböző vizsgálatokkal azokra a kényes pontokra kíván fényt deríteni, amelyek többek között politikai feszültségek felfokozódásához vezethetnek, amennyiben ezeket hibásan vagy hiányosan értelmezik és kommunikálják az illetékes szereplők. Vélt vagy valós előnyöket és hátrányokat keres ebben a térségben, megpróbálja nemcsak felderíteni ezek okát, erdőjét, hanem kiküszöbölésükre vagy - a végső célnak alárendelve - hasznosításukra is megoldásokat keres.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 850 Ft

A termék megvásárlásával

285 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó nemzeti kisebbségkutató intézet
Kiadás éve2013
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:260
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly300 gr
IllusztrációÁBRÁKKAL
ISBN9786068377179
Árukód2467650 / 1107950

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 850 Ft

A termék megvásárlásával

285 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat