Kreatív tervezés a reklámban
aula kiadó kft | 2004 | MAGYAR nyelvű | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT | 168 oldal
Az első rész áttekinti a kreatív gondolkodás témakörét mint a tudományos és az esztétikai elemzések tárgyát, és azzal összefüggésben, hogy mint ilyen, mi a szerepe a reklámalkotás folyamatában. Mi a kreativitás tehát mint fogalom és hogyan kapcsolódik a marketingkommunikáció fogalomrendszeréhez.
MÁSODIK RÉSZ
Amásodik rész ismerteti, hogy melyek a "vizuális nyelv" elemei, azaz hogyan beszélünk - képekben, melyek ennek a kommunikációs formának a sajátosságai, milyen törvényszerűségek alapján és hogyan módosulnak ezek az egyes reklámeszközök esetében.
HARMADIK RÉSZ
A harmadik rész arra világít rá, hogy a szónak, a beszédnek és az írás művészetének milyen jelentősége van a gazdasági meggyőzés terén. A mondatfűzés, a kifejező szavak ereje hogyan hat a médiában. Hogyan sajátíthatók el tehát azok a technikák, amivel megtaláljuk a pontos választ a kommunikáció alapkérdéseire "Kinek, mikor, mit, mivel és hogyan mondjunk?
NEGYEDIK RÉSZ
A negyedik rész arra ad útmutatást, hogyan adjuk el ötleteinket, hogyan mutassuk be a "kreatív terméket" a megrendelőnek, milyen ismeretek és technikák szükségesek ahhoz, hogy sikeres és eredményes legyen egy prezentáció.
A termék megvásárlásával
377 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | aula kiadó kft |
---|---|
Kiadás éve | 2004 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 168 |
Borító | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT |
Súly | 280 gr |
ISBN | 9789639585232 |
Árukód | 2099649 / 1013946 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
377 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes