Móricz Éva  |  Téglássy Tamás

Kreatív tervezés a reklámban

aula kiadó kft  | 2004  | MAGYAR nyelvű  | PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT  |  168 oldal

ELSŐ RÉSZ
Az első rész áttekinti a kreatív gondolkodás témakörét mint a tudományos és az esztétikai elemzések tárgyát, és azzal összefüggésben, hogy mint ilyen, mi a szerepe a reklámalkotás folyamatában. Mi a kreativitás tehát mint fogalom és hogyan kapcsolódik a marketingkommunikáció fogalomrendszeréhez.

MÁSODIK RÉSZ
Amásodik rész ismerteti, hogy melyek a "vizuális nyelv" elemei, azaz hogyan beszélünk - képekben, melyek ennek a kommunikációs formának a sajátosságai, milyen törvényszerűségek alapján és hogyan módosulnak ezek az egyes reklámeszközök esetében.

HARMADIK RÉSZ
A harmadik rész arra világít rá, hogy a szónak, a beszédnek és az írás művészetének milyen jelentősége van a gazdasági meggyőzés terén. A mondatfűzés, a kifejező szavak ereje hogyan hat a médiában. Hogyan sajátíthatók el tehát azok a technikák, amivel megtaláljuk a pontos választ a kommunikáció alapkérdéseire "Kinek, mikor, mit, mivel és hogyan mondjunk?

NEGYEDIK RÉSZ
A negyedik rész arra ad útmutatást, hogyan adjuk el ötleteinket, hogyan mutassuk be a "kreatív terméket" a megrendelőnek, milyen ismeretek és technikák szükségesek ahhoz, hogy sikeres és eredményes legyen egy prezentáció.

+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 776 Ft

A termék megvásárlásával

377 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó aula kiadó kft
Kiadás éve2004
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:168
BorítóPUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly280 gr
ISBN9789639585232
Árukód2099649 / 1013946

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 776 Ft

A termék megvásárlásával

377 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Carley Fortune: Várlak a tónálCarley Fortune: Várlak a tónál