Ez a CSR
brandtrend kft. | 2015 | MAGYAR nyelvű | KEMÉNYTÁBLA | 211 oldal
Ebben az interjú kötetben nem a szerző akarja sokadszorra elmondani kicsit másképpen, hogy mik a CSR definíciói, hanem meg akarja mutatni, hogy a legsikeresebb márkák mit, miért és hogyan csinálnak. A vállalatok életében ott vannak az emberek, hiszen a márkákat emberek építik. A különböző piacok szereplői általában a gigászi versenyben be vannak szorulva saját szektorukba.
Ez a könyv lehetőséget ad arra, hogy betekintsünk a legsikeresebb márkák életébe, és szektoroktól függetlenül a fenntarthatóságon is dolgozó emberek gondolkodásába. Nem a definiciók a fontosak, hanem az emberek által kijelölt irányok és utak.
Kőszegi András a branding és CSR szakterület elméleti és gyakorlati hazai szakértője, elismert hazai kommunikációs szakember, médiaszemélyiség, újságíró, a BrandTrend alapítója és társtulajdonosa. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola óraadója, a BKF CSR szakirány vezetője. Felsőoktatási intézmények ( BGF, Pázmány) meghívott előadója, többek között a Mathias Corvinus Collegium elitképző márkázás kurzusának előadója.
Jelentős konferenciák és kerekasztal beszélgetések moderátora.
"Azoknak, akik valóban szeretik a márkákat, és elkötelezettek a fenntartható működés mellett. A felelősen működő vezetők gondolkodása a siker egyik legfontosabb tényezője. A könyvben olvasható felelős gondolatok hatékonyan segíthetnek a fenntarthatóság valódi lényegének, annak az irányító szemléletnek a megértésében, amitől igazán sikeressé válhatunk."
(Kőszegi András)
A termék megvásárlásával
465 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | brandtrend kft. |
---|---|
Kiadás éve | 2015 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 211 |
Borító | KEMÉNYTÁBLA |
Súly | 600 gr |
ISBN | 9789630891080 |
Árukód | 2595591 / 1143429 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
465 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes