Királyok vagy zsarnokok? - Ügyfélpanasz 2.0

 | 2018  | MAGYAR nyelvű

Vannak ügyfelei? Vevői? Vásárlói? Akkor erre a könyvre szüksége van! A Királyok vagy zsarnokok? Ügyfélpanasz 2.0 című könyv összefoglalja az ügyfélpanaszok kezelésének jó gyakorlatát. Jellegzetes esetpéldákon keresztül dolgozza fel az ügyfélpanasz kezelés buktatóit, bemutatja a legfontosabb kutatásokat is.  Egy könyv a vevővisszajelzések fontosságáról és a panaszkezelésről. Amit megtudhat a Királyok vagy zsarnokok?  című könyvből: Miért olyan fontosak a vásárlók döntéseiben a korábbi vásárlók visszajelzései? Tényleg mindig a vevőnek van igaza? Hogyan lesz kommunikációs krízishelyzet egyetlen ügyfélpanaszból? Mit tanulhatsz meg mások hibáiból, nevezetes ügyfélpanaszokból? Hogyan használható a szájreklám és a social listening a panaszkezelésben? Mire jók az ügyfélszolgálati chatbotok? Hogyan segít a mesterséges intelligencia a panaszkezelésben? Mi a social media ügyfélszolgálat? A könyv szerzője Vas Dóra, kríziskommunikációs szaktanácsadó, online kommunikációs szakember.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Árinformációk
Online ár: 3 990 Ft

A termék megvásárlásával

399 pontot szerezhet


Azonnal letölthető

Kiadás éve2018
NyelvMAGYAR
Formátum EPUB MOBI
Árukód2715138 / 8136521

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Árinformációk
Online ár: 3 990 Ft

A termék megvásárlásával

399 pontot szerezhet


Azonnal letölthető

Huszti Gergely: Adria CsillagaHuszti Gergely: Adria Csillaga