Kenesei Zsófia  |  Kolos Krisztina

Szolgáltatásmarketing és -menedzsment

alinea kiadó  | 2007  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  400 oldal

A szolgáltatások mindennapjaink egyre fontosabb részévé váltak. Magánemberként csakúgy, mint munkánk során számos szolgáltatást veszünk igénybe, s a jövő valószínűleg újabb és újabb szolgáltatásokat hív életre. Napjainkra a nemzeti jövedelem nagyobb részét a szolgáltató ágazatok adjak, s a munkavállalók és a vállalkozók többsége is a szolgáltatószektorban tevékenykedik. Ügyfélként, s a többségünk a szolgáltatások létrehozójaként is érintett e terület fejlődésében.

Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina munkája a Szolgáltatásmarketíng és -menedzsment átfogó, elméletileg megalapozott, mindemellett közérthető, gyakorlati tapasztalatokkal alátámasztott, s példákkal bőségesen illusztrált tankönyve, szakkönyve. Ajánljuk mindazoknak, akik szolgáltatóként, szolgáltatók jelenlegi vagy jövőbeli vezetőiként, munkatársaiként vagy ügyfeleként szeretnék jobban megismerni és megérteni e terület kulcskérdéseit, eredményesen hasznosítani szemléletmódját és módszereit.

A szerzők a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karának egyetemi docensei, évek óta a szolgáltatásmarketing és -menedzsment elismert oktatói, kutatói, tanácsadói.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 752 Ft

A termék megvásárlásával

375 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó alinea kiadó
Kiadás éve2007
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:400
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly750 gr
ISBN9789639659193
Árukód2122891 / 1021032

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 752 Ft

A termék megvásárlásával

375 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Dr. Csernus Imre: A magyarDr. Csernus Imre: A magyar