Szolgáltatásmarketing és -menedzsment
alinea kiadó | 2007 | MAGYAR nyelvű | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS | 400 oldal
Kenesei Zsófia és Kolos Krisztina munkája a Szolgáltatásmarketíng és -menedzsment átfogó, elméletileg megalapozott, mindemellett közérthető, gyakorlati tapasztalatokkal alátámasztott, s példákkal bőségesen illusztrált tankönyve, szakkönyve. Ajánljuk mindazoknak, akik szolgáltatóként, szolgáltatók jelenlegi vagy jövőbeli vezetőiként, munkatársaiként vagy ügyfeleként szeretnék jobban megismerni és megérteni e terület kulcskérdéseit, eredményesen hasznosítani szemléletmódját és módszereit.
A szerzők a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karának egyetemi docensei, évek óta a szolgáltatásmarketing és -menedzsment elismert oktatói, kutatói, tanácsadói.
A termék megvásárlásával
375 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | alinea kiadó |
---|---|
Kiadás éve | 2007 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 400 |
Borító | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS |
Súly | 750 gr |
ISBN | 9789639659193 |
Árukód | 2122891 / 1021032 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
375 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes