Marketinglépések - Nyereséges növekedés és megújulás a 21. században
park könyvkiadó | 2003 | MAGYAR nyelvű | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS | 180 oldal
Az internet, a globalizáció és a minden korábbinál erősebb verseny hatására a gazdaság gyökeres változásokon megy keresztül. A nemzetközi szaktekintélynek számító Philip Kotler, a Park Kiadó gondozásában korábban megjelent Kotler a marketingről című könyv szerzője, valamint két társszerzője, Dipac C. Jain és Suvit Maescincee a problémát abban látja, hogy a marketingnek nem sikerül lépést tartania a piaccal. A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő- és technológia központú piacokon működő vállalkozások háza táján. A szerzők szerint alapos átértékelésre szorul a vállalati stratégia, hiszen csak így biztosíthatók újabb és újabb értékek a vevők számára a hagyományos és virtuális piacon.A zavaros, nyugtalan időkben, amikor senki sem tudja, hol is tart a marketing, e gyakorlatias és elgondolkodtató könyv segítséget nyújthat egy olyan átfogó marketingstratégia kidolgozásához, amely minden szempontból megfelel a vevőközpontú gazdaság kihívásainak és lehetőségeinek.
A SZERZŐKRŐL:
PHILIP KOTLER a chicagói Northwestern University nagy hírű Kellogg menedzseriskolájának S. C. Johnson & Son Distinguished Professor címet viselő nemzetközimarketing-professzora, valamint a modern marketing világszerte egyik legelismertebb szaktekintélye. Eddig húsz könyve jelent meg, köztük a közgazdasági felsőoktatásban páratlan népszerűségnek örvendő tankönyv, a Marketingmenedzsment. A több mint száz újságcikket jegyző Kotler ezenkívül számos különféle területen - például a fogyasztói, a vállalkozásközi, a pénzügyi piacokon, illetve a szolgáltatási szférában - működő vezető vállalatok tanácsadója.
DIPAK C. JAIN a Kellogg menedzseriskola dékánja, valamint Sandy and Morton Goldman Professor címet viselő vállalkozástudomány- és marketingprofesszora. A matematikusi és statisztikusi végzettségű dr. Jain számos cikket jelentetett meg a csúcstechnológiai termékekkel kapcsolatos marketingről és előrejelzésről, valamint a piaci szegmentációról és a versenypiacok szerkezetének elemzéséről. Oktatói munkájáért több ízben elismerésben részesült, és számos vezető cég alkalmazza tanácsadóként.
SUVIT MAESINCEE a Kellogg menedzseriskolán szerzett PhD-képesítést, és a Booz-Allen & Hamilton cég tanácsadójaként dolgozik. Jelenleg a bangkoki Chulalongkorn University Sasin Gazdasági Intézetének marketingprofesszora.
A termék megvásárlásával
370 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
Kiadó | park könyvkiadó |
---|---|
Kiadás éve | 2003 |
Nyelv | MAGYAR |
Oldalak száma: | 180 |
Borító | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS |
Súly | 430 gr |
Illusztráció | ÁBRÁKKAL |
Fordító | Dóczy Balázs |
ISBN | 9789635306312 |
Árukód | 2123200 / 1021261 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
370 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes