A kommunikáció mint participáció
typotex kiadó | 2007 | MAGYAR nyelvű | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS | 324 oldal
A kötet három olyan terminus, az intézmény, a színtér és az ágens használatának elemzésére vállalkozik, amelyekről a tanulmányok szerzői, de talán a kommunikációkutatás általában is azt tartja, a kommunikációról gondolkodva megkerülhetetlenek. Mindazonáltal ezzel a kötettel szokatlan utat választottak a szerzők, legalábbis a kommunikációkutatásban szokatlant: olvasása alighanem nagyobb figyelmet igényel majd, mint amire a kommunikációról szóló írások nagyobb része esetében szükség van. Megengedtük azonban magunknak ezt, egyrészt, mert szándékaink szerint olvasóink elsősorban egyetemi és főiskolai hallgatók, valamint tanáraik és a kommunikációkutatás iránt érdeklődők, másrészt pedig, mert meggyőződésünk, hogy a kommunikációkutatásnak ma többek között saját eszközeinek szemügyre vételére is szüksége van - hogy ezek a kutatóeszközök, amelyekkel (máskor és másutt) magát a kommunikációt vizsgálja, valóban jól lássák el feladataikat.
Horányi Özséb egyetemi tanár, kommunikációkutató. Kutatói érdeklődése a kommunikáció legkülönfélébb elméleti összefüggéseire kiterjed a nyelvészettől a szemiotikán át a logikáig.
A termék megvásárlásával
399 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes
| Kiadó | typotex kiadó |
|---|---|
| Kiadás éve | 2007 |
| Nyelv | MAGYAR |
| Oldalak száma: | 324 |
| Borító | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS |
| Súly | 620 gr |
| Formátum | B 5 250 X 175 |
| ISBN | 9789639664333 |
| Árukód | 2122812 / 1020983 |
Vásárlói értékelések, vélemények
Kérjük, lépjen be az értékeléshez!
A termék megvásárlásával
399 pontot szerezhet
Személyes átvétel
Ingyenes
Házhoz szállítás
15 000 Ft felett ingyenes













































