Hofmeister-Tóth Ágnes  |  Sajtos László  |  Simon Judit

Fogyasztói elégedettség

alinea kiadó  | 2003  | MAGYAR nyelvű  | KÖTVE  |  280 oldal

A fogyasztói elégedettség napjaink üzleti gyakorlatának egyik legaktuálisabb kérdése. A marketingkutatások eredményei azt mutatják, hogy a meglevő ügyfél megtartása általában sokkal kevesebb költséggel jár, mint egy új ügyfél megszerzése. Bár a elégedettség és a vevői hűség között bonyolult a kapcsolat, a vevők többsége hűségessé tehető, ami a vállalatok számára pénzügyi előnyökkel jár.A piaci vesreny, a fogyasztókért folytatott harc élesedése a hazai piacokon is egyre jellemzőbb. Az ügyfél- és fogyasztómagatartás, a lojális ügyfelek számának növelése és az ügyfelek elégedettségével való törődés a magyar vállalati gyakorlatban is egyre fontosabbá válik.A könyv az elégedettség fogalomkör bemutatásán túl foglalkozik az elégedettség mérhetőségével, a mérés elméletével és gyakorlati megvalósításával, és ismerteti az empirikus tapasztalatokat is. A könyvet az elméleti és gyakorlati szakemberek mellett a gazdasági egyetemek és főiskolák hallgatóinak ajánljuk.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
3 705 Ft

A termék megvásárlásával

370 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó alinea kiadó
Kiadás éve2003
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:280
BorítóKÖTVE
ISBN9638630639
Árukód2123201 / 1123583

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
3 705 Ft

A termék megvásárlásával

370 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

A bél-agy kapcsolatA bél-agy kapcsolat