Hoffmann Istvánné

Stratégiai marketing

aula kiadó kft  | 2004  | MAGYAR nyelvű  | CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS  |  484 oldal

"A marketing időszerű, tettre serkentő és izgalmas tudományterület, s ma már megszokottnak mondható, hiszen Magyarországon sem jár gyerekcipőben. A szerző abban a szerencsésnek mondható helyzetben van, hogy a marketing oktatásának megszületésénél bábáskodhatott, szerzője lehetett a tízezernél is több példányban értékesített első magyar nyelvű, felsőoktatásban használt marketing szakkönyvnek, és éppen 30 éve oktatja, kutatja a marketinget és a csatlakozó ismeretköröket, szolgálva ezt a feladatot mitegy 40 önálló és társszerzővel készült szakművével. Egyértelmű tehát, hogy a szerző a 2000. évben a hazai marketingelmélet és -gyakorlat 30 éves jubileumának is tisztelegni kíván az új marketing szakkönyvvel, amelyet nemcsak a felsőoktatásnak, de minden, a téma iránt érdeklődő gyakorlati szakembernek is szán. Reméli, hogy azok a ma már vezetői, irányító munkakörökben, marketingben dolgozó, és főként gondolkodó tanítványai új könyvét olyan kritikusan és szeretettel fogadják, mint eddigi munkásságát..."
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
5 249 Ft

A termék megvásárlásával

524 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó aula kiadó kft
Kiadás éve2004
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:484
BorítóCÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly770 gr
FormátumA 5 210 X 148
ISBN9789639585324
Árukód2097883 / 1013585

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
5 249 Ft

A termék megvásárlásával

524 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!