Hajdu Istvánné

Borpiac

mezőgazda lap- és könyvkiadó kft.  | 2005  | MAGYAR nyelvű  | KÖTVE  |  208 oldal

A borpiacon is azok a cégek sikeresek, amelyek piacképes értéket teremtenek, tudnak új piacokat szerezni és a már meglévőket megtartani. A folyamat a piackutatással kezdődik, hogy megismerjék a vevők szükségleteit, igényeit, azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják a borfogyasztók vásárlói magatartását. A piackutatás kiterjed a piac szegmentumokra bontására és olyan célpiacok meghatározására is, amelyeket a vállalkozás a leghatékonyabban tud ellátni. Ezeket az ismereteket tartalmazza könyvünk, közérthető módon tárgyalva a piackutatás alapvető elméleti összefüggéseit, módszereit és technikáit.
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
2 755 Ft

A termék megvásárlásával

275 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó mezőgazda lap- és könyvkiadó kft.
Kiadás éve2005
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:208
BorítóKÖTVE
Súly490 gr
FormátumA 5 210 X 148
ISBN9789632862118
Árukód2095341 / 1012583

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
2 755 Ft

A termék megvásárlásával

275 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Robert Greene: The 48 Laws of PowerRobert Greene: The 48 Laws of Power