H. Varga Gyula

A befolyásolás formái a médiában - Szándék, hatás, forma és tartalom

hungarovox bt  | 2021  | MAGYAR nyelvű  | KARTONÁLT  |  134 oldal

Káin óta tudjuk, hogy mi lakozik az emberben - és mire képes mai korunkban a rafinált és kevésbé rafinált technikák s információk szaporodásában, burjánzásában. Kiemelten fontos hát a kötet tematikája: a befolyásolás, a befolyásolhatóság veszélye és sokszínűsége, a sokszínűség szinte követhetetlen tobzódása, pozitív és negatív értelemben egyaránt.
Tizenegy szerző tizenkét írását tartalmazza a kötet. Tizenegy értelmiségi tudományos szemmel, alkotói nyitottsággal, empátiával rámutat valamire, aminek elkerülhetetlenül részesei vagyunk egy brutális valósággal egy brutális valóságban, s amely a mindennapok meghatározójává vált, lett, tették. Nyelvész, irodalmár, tanár, kommunikációs szakember, újságíró-rádiós vizsgálja a média meghatározó, alakító és szinte elkerülhetetlen szerepét, ahogy az alcím is rögzíti: a szándéktól a hatásig.
Hogy ne lehessünk tudatlanok az információk és közlések jól szervezett és persze spontán zuhatagában; hogy miképpen próbálnak minket befolyásolni, nevezzük nevén, akár manipulálni; a tényleges valóságból vagy helyette tudati, tudatalatti, később magatartásbeli valóságot teremteni: a könyv lényege talán leginkább ez. (Kaiser László)
+ Mutass többet - Mutass kevesebbet
Utolsó ismert ár:
1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Kiadó hungarovox bt
Kiadás éve2021
NyelvMAGYAR
Oldalak száma:134
BorítóKARTONÁLT
Súly234 gr
ISBN9789635340309
Árukód2755309 / 1205158

Vásárlói értékelések, vélemények

Kérjük, lépjen be az értékeléshez!

Utolsó ismert ár:
1 900 Ft

A termék megvásárlásával

190 pontot szerezhet



Személyes átvétel

Ingyenes


Házhoz szállítás

14 000 Ft felett ingyenes

Hallgassa csak!Hallgassa csak!